marketing

Czego pożądają moi klienci w internecie? 3 potężne narzędzia analityczne i jak ich używać.

3
Kup teraz 30.00 ZŁ

Lubisz podejmować tylko dobre decyzje?

Chcesz wiedzieć czego pożądają Twoi klienci? 

Trafiłeś w dobre miejsce. Czytaj dalej.

 

Możesz nie wiedzieć jak dalej rozwijać swój biznes. Domyślam się, że brakuje Ci pomysłów

na to jak się promować w internecie albo gorzej - jest ich za dużo i nie wiesz

co będzie najlepsze. Prawdopodobnie uderzyłeś w sufit, którego nie możesz przebić.

Pewnie próbowałeś już wielu rzeczy, ale to ciągle nie to. 

Nie zdziwi mnie jeśli słyszałeś o:

- tym, że musisz się promowawać w internecie, bo wszyscy to robią

- płatnym pozycjonowaniu (Google AdWords i Facebook Ads)

- SEO (treści na stronę, optymalizacja filmików na YouTube)

- że musisz tworzyć treści (wideo, podcasty, artykuły itp.)

- że treści muszą być zoptymalizowane

- o słowach kluczowych 

- o personie marketingowej/idealnym kliencie/targecie/personalizowanej reklamie

- i jeszcze te wszystkie świetnie brzmiące inne rzeczy, które poznałeś

 

Tylko czy ktoś zadał Ci pytanie czego tak naprawdę chcą Twoi klienci?

Zakładam, że wiesz, że to co liczy się najbardziej dla Twojego biznesu, to to, żebyś

zaspokajał potrzeby swoich klientów.

(zaspokojona potrzeba klienta = prawdziwa wartość, a prawdziwa wartość = ZYSK $$$)

Zeby to robić skutecznie musisz być na bieżąco z ich potrzebami. Rozwiązań jest kilka.

Telefon, ankieta, rozmowa osobista, śledzenie statystyk itp. Każda z nich jest ok. 

Ale czy wiedziałeś o tym, że:

- do pewnego stopnia możesz zrobić to samemu?

- masz możliwość za 0zł dowiedzieć się co Twoi klienci wpisują w Google?

- możesz za 0zł sprawdzić jakie pytania zadają Twoi klienci?

- bez stałych kosztów móc sprawdzić w co inwestuje Twoja konkurencja?

- wreszcie: jak możesz tworzyć skuteczny marketing bez konieczności bicia się 

o pozycje w internecie?

 

Jakby to było, gdybyś wiedział jak podejmować najlepsze decyzje

marketingowe oparte o analize danych w internecie? Co byś zyskał,

gdybyś wiedział co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? O ile 

lepsze wyniki mógłbyś uzyskać, gdybyś wiedział na czym ma polegać

Twój marketing?

 

 

Rozwiązaniem jest ... trójkat internetowego jasnowidzenia.

Co mam przez to na myśli?

3 wyjątkowe narzędzia, które pomogą Ci jasno - czarno na białym -

widzieć co ludzie wpisują w wyszukiwarkę. 

 

W tym nagraniu dowiesz się jak samemu szukać inspiracji dzięki tym 

narzędziom. Na przykładzie pokazuje jak możesz odnaleźć obszary

interesujące Twoich klientów. Jest to tak banalnie proste tak, że praktycznie

w 10min znajdziesz tematy interesujące Twoich klientów.

 

Mając tą wiedzę możesz zaadresować te szanse na zysk: 

- w swoim marketingu stosując odpowiednie komunikaty

- w swoich usługach stosując odpowiednie nazwy i zabiegi

- w swoich produktach tworząc unikalne propozycje 

 

Wartość tego kursu składa się na:

- setki godzin poszukiwań i testowania rozwiązań z obszaru marketingu

  online (orientacyjnie dałbym 100h * 130zł/h = 13 000zł)

- sama konsultacja ze mną to min. 130zł (1h), a tutaj możesz odtworzyć ją wielokrotnie, jest też kwintesencją analizy

- moje 5-letnie doświadczenie i wszystkie błędy popełnione wcześniej

Ja wyznaczam cenę tego materiał na ... 30zł.

Dlaczego tak mało? Chcę żebyś mnie poznał i żeby zwróciły mi się koszty reklamy.

Tyle mniej więcej wydałbyś na moją kawę i ciastko, żebyśmy mogli porozmawiać.

Jakkolwiek ta wiedza jest bardzo wartościowa, to największa wartością jest dla mnie 

pozyskanie zainteresowanego klienta. Zamiast płacić mi 130zł lub więcej za konsultację wstępną,

płacisz tylko 30zł. Dzięki temu poznasz mnie trochę lepiej, dostaniesz wartość za ułamek ceny i będziemy 

mieli punkt wyjścia do dalszej dyskusji. Dzięki temu Ty nie ryzykujesz pieniędzy, a ja nie ryzykuje straconego

czasu na bezowocną konsultację :) 

Dodatkowo możesz odtworzyć ten materiał gdzie i kiedy chcesz. 

 

Jeśli zastanawiasz się czy sobie poradzisz: 

wystarczy, że posiadasz internet, komputer lub tablet (na telefonie może być mniej 

wygodnie). Reszta jest pokazana w kursie na przykładzie.

 

Kim jestem? 

https://aleksanderdudek.biz/ 

https://www.instagram.com/aleksanderdudek/ 

https://www.linkedin.com/in/aleksanderdudek/ 

https://www.facebook.com/aleksanderdudek.marketing 

https://aleo.com/pl/firma/aleksander-dudek-33-diamond-ways-it-szczecin

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję